Medlem

Information om medlemskap

Konstföreningen måltavlan är en arbetsplatsförening inom Region Gävleborg som är verksam i Hälsingland. Som medlem i vår förening får du delta i vårt årliga konstlotteri som består av konst vi köpt in under året för medlemsavgifterna. För att bli medlem i Konstföreningen Måltavlan behöver du ansöka om medlemsskap på Plexus via din arbetsdator. Där finns en blankett att ladda ned som du fyller i och sedan skickar till vår kassör via internposten som registrerar dig som medlem. Medlemsavgiften är 30 kr/ månad och dras av lönen. Även du som blivit pensionär och varit medlem i föreningen kan fortsätta vara medlem, då betalas den årliga medlemsavgiften (360 kr) direkt till vårt plusgirokonto. Var noggrann att märka inbetalningen med ditt namn. Plusgironumret är 1364534-6.

Du som medlem kan också ansöka om att gå med i Konstföreningen Måltavlans facebookgrupp. Där delas information om vilka konstverk som köpts in och tips på utställningar och aktiviteter.

Under rubriken ”Utställningar” kan du se vilka konstverk som köpts in till föreningen till årets utlottning.